Väskor

Idag blev det en snabbis till Grindtorp, hade lite grejer att lämna. Vi har ju försökt röja här hemma nu innan visningen, så då hade jag en del som jag kunde köra iväg. Men jag åkte ju såklart inte tomhänt därifrån..:D

Alla handväskor kostade idag 10:-, så två slog jag till på! En brun skinnväska, när jag skulle betala den kom en kvinna fram och berättade att det var hon som lämnat in väskan och att hon köpt den på 70-talet på typ Konsum. Hon köpte den för sina egna pengar och det lät som att det var en stor sak för henne som ung flicka.

Den andra är en ny tygpåse från PoP, med taggen kvar. :) 






Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vilka fynd du gör! =)



Ja, nästa helg låter toppen. Var den jag menade, kanske var lite otydlig. Vi håller ju på och säljer hojen nu plus renoverar hemma så hela denna helg har liksom gått åt. Hoppas börja bli klara snart!



Hoppas visningen går superbra, kram!

2010-09-12 @ 12:24:40
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Retrolux

Det är så kul med väskor. Jag spontanropade på en låda full med väskor när jag var på auktion i somras. 35 kr blev slutsumman och 12 väskor låg i lådan. Det verkade som det var en dams samlade hanväskor från 50-talet till 90-talet. Underbart!

2010-09-16 @ 00:21:39
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0