Äntligen!

Äntligen kommer här lite fynduppdatering! :)
Jag har som sagt börjat jobba efter 3,5 års studier. Det har tagit mycket av min tid och mina tankar, därför har det varit lite tunt med inlägg senaste veckorna. Har varit en del på bakluckeloppisen på Täby Galopp under sommaren. Har mest letat efter kläder då och en del böcker har det också blivit.

Idag blev det en tur både till Grindtorp och till Galoppen, skörden tänkte jag visa i det här inlägget. Kommer ett till snart med lite saker från sommaren! :)


Ett Adam-fat, 20 kr.


Fem stycken ljuslyktor(?), 10 kr för alla.


Mysig kofta, 15 kr.


Jacka/kavaj, 30 kr.


Jacka, 20 kr.


Kommentarer
Postat av: Retrolux

Vilka otroliga fynd. Jag är avis på precis allt!

2010-09-10 @ 23:17:59
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Martina

tror du inte att "ljuslyktorna" är dryckesglas?



Ha det gott mvh Martina @ Formoteket Ecohome

2010-09-16 @ 15:08:32
URL: http://formoteket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0