Ny plånbok

Ja, jag var tvungen att skaffa mig en ny plånbok här om dagen. Min gamla hade nämligen gjort sitt. Den gamla var dessutom ingen riktig plånbok, utan ett sån plastficka man har SL-kortet i.. Och när den nu gav upp tänkte jag att det var lika bra att jag skaffar mig en ordentlig. :D

Kraven var att den skulle vara lite och få plats i fickan, inte ha massa onödiga fack och helst kunna fungerar att ha accesskortet i och kunna dra det på bussar osv.

Slog till på en lite i skinn från Åhlens. Den är perfekt storlek och rymmer alla kort jag vill ha med mig. Jag kan dessutom ha lite småpengar i ett litet fack och även sätta fast hemnyckeln i den. Den är marinblå med cerist foder. :) Perfekt!

Nya:




Gamla: :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har nästan precis en likadan. Väldigt praktisk och snygg! Skönt att slippa leta upp busskortet hela tiden också. /Pernilla

2010-04-16 @ 15:59:38
URL: http://enligtpernilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0