Dålig uppdatering

Usch, vad jag har varit dålig på att blogga!! Det har bara varit så himla mycket senaste tiden, vädret kan också ha något med saken att göra..:) Jag som trodde att det skulle bli lite lugnt nu när mitt sista sommarlov har börjat, men tydligen hade jag fel..;)
Inte har jag hunnit med några loppis besök heller, eller jo, vi var på galoppen förra helgen. Vi kom dit typ kvart över tre och hann springa igenom nästan hela innan dom flesta plockat ihop. Köpte ingenting till oss, men lite saker till sambons systers barn, som vi skulle till på kvällen. Ett spel och en bok! :)
Senaste veckan har vi hunnit med en hel del; lämna in sista tentan, 1-år-kalas, grillning, pickninck, hälsa på kusinen och Barkarby. Puh! :)
Ska försöka få upp lite bilder från veckan som gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0