Städat

Städade hela lägenheten igår, så nu har vi såå fint här hemma. :) Det är bra att man får hem lite folk ibland så man blir tvungen att snygga till! ;) Igår hade jag fyra kompisar över på middag och massa snack. Det var trevligt, det är inte så ofta vi ses allihopa, då en pluggar i Dalsland. Men nu var hon alltså hemma och vi passade såklart på att ses!

Tänkte visa lite bilder från vardagsrummet, som jag försökt göra lite vårigt. :) Köpte nya gröna kuddfodral och tänkte ha lite grönt tema därinne. Jag tror att grönt är den nya färgen! ;)


Vardagsrummet..:)

Fåtöljhörnan


Metallicgröna ljushållare från MIO och de nya gröna kuddarna. Duken med gröna ränder har jag hittat på en loppis.


Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Mycket snygga gardiner, dem hade jag inte tackat nej till...

2010-01-31 @ 22:40:38
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0