Brödburk

Jag köpte en brödburk för ett bra tag sen, kom på att jag inte visat den här. :)
Hade tittat på den innan, men den kostade då 50 kronor. Tyckte det var lite mycket då den inte är i perfekt skick. Tyvärr har någon penselmålat locket och den har lite småbucklor. Jag tänkte att jag skulle sipa locket och spraymåla om burken.. Får se hur det blir med det..:)

Iallafall, när jag slog till på den hade butiken halva priset på allt, och 25 kr tyckte jag den var värd, den har ju potential! :D




Uppdatering: Har kikat runt lite på tradera och där finns likadana burkar ute. Säljarna säger att burken är tillverkad av JH Fabrikerna i Sävsjö.

Kommentarer
Postat av: randiga tråden

Jag har flera sådana brödburkar i lite olika färger, de är så fina.

2010-02-19 @ 18:17:51
URL: http://randigatraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0