Dagens fynd!

Jaha, och idag då..? Jo, blev tvungen att åka till Upplands väsby för jobbets räkning. Perfekt, för då kunde jag passa på att besöka Skopan när jag ändå var där. :)

Enda nackdelen med den loppisen är att det är sjukt mycket folk och att det är ganska trångt i gångarna.. Men det fanns en del saker att titta på!

Sen på väg hem stannade jag på två till loppisar, Grindtorp och Lions loppis.

Så, vad hittade jag då..? Jag investerade faktiskt i en badrumsvåg, sambon har velat ha en ett tag och idag hittade jag en ascool. Har dock inte fotat den därför att den behöver lite rengöring, men förhoppningsvis kommer den i ett inlägg i veckan.

Här är resten av mina fynd:


De två kvadratiska ramarna är från Skopan och kostade 10 resp. 5 kr. Den mindre ramen hittade jag i Grindtorp och den gick loss på 2,50. :D



En bok som jag tänkt köpa på bokrean, hittade den för 20 kronor och slog till.



Och slutligen tre par örhängen, 5 kr styck!

Sammanlagt gick dagen på 62,50. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0