Dagens skörd :)

Börjar med det jag hittade på första loppisen, dit jag tog en promenad i solen. Jag var där när de öppnade klockan 10 och som vanligt var det en låång kö för att komma in när de slog upp dörrarna.

Började med en tur i porslinsdelen, som också har lite annat, dör hittade jag en brödburk. Vet inte vad det är med mig och plåtburkar..:) Men jag var tvungen att ta med den hem! 30 kronor kostade den mig..



Jag hittade också en tesil för en tia, har en sedan tidigare och tycker dom är jättesmarta!




Två tallrikar/fat hittade jag i fyndhörnan. För tre kronor styck fick de följa med mig. Lite sliten dekor och en nagg, men någonstans måste man ju börja..:)
En Kryss tallrik:



Och ett Grå ränder fat:



Den här röda ljuslyktan köpte jag också, för en tjuga, passar med mina andra röda lyktor:


Ursäkta min lite snea bild! :)

Kommentarer
Postat av: IngenFara

Plåtburkar är lovely och brödburken du köpte ser helt underbar ut! Den sortens tesil gillar jag också.

2009-09-28 @ 09:08:46
URL: http://ingenfarapataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0