Dagens

Idag stack jag en sväng till grindtorp, var där lagom till de öppnade. De hade 50% på allt i prylavdelningen. Där hittade jag en ljushållare för fem kronor. Den kommer att passa med mina andra röda och lila ljushållare tänkte jag.



En väska till hittade jag också, ser helt ny ut och kostade 25 kr.



Käpte ju en bodum tekanna till en kompis för ett tag sedan. Hon var lite sugen på en klotformad kanna och sa väl lite på skoj att jag skulle hålla utkik efter en. Och vad sprang jag på idag om inte just en sådan. Den var inte så stor dock en eller två koppar gissar jag, men för 20 kronor tog jag den ändå. Vill inte kompisen ha den behåller jag den själv.:)


Kommentarer
Postat av: kicki

Min syster hade en sån bodumkanna. Jag minns mest att den var hopplös att hälla ur - ett klassiskt fall av form före funktion...

2009-10-20 @ 16:09:34
URL: http://kicki.kanske.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0