Torsdagsloppis

Hade inget att göra idag, så det blev en loppistur! :) Var jättemycket folk där, men jag tyckte ändå att jag hittade några fynd. En tekanna köpte jag, dock inte till mig utan till en kompis som jag visste ville ha en.

Och till mig blev det en gammal glasflaska med en fin etikett och en väggklocka. Vet inte riktig vad det var med klockan men jag kunde inte lämna den. Den är cool! :)

Flaskan kostade 5 kr och klockan 40. :)



Glömde ta kort på tekannan innan kompisen hämtade den, typiskt.. Men det var iallafall en Bodumkanna i glas, mycket fint skick.

Kommentarer
Postat av: Brittis

rolig klocka men var skall du ha den? Det sitter väl redan en i köket.

2009-08-01 @ 15:34:15
Postat av: Lotten

Klockan är helt underbar! Kul att hitta till din fina blogg... massa fint här ;-)

2009-08-01 @ 18:21:47
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0