Idag!

Japp, det ble en sväng idag.:) Och det var tur det för jag gjorde några kap! Synd bara att det var fruktansvärt varmt inne i butiken och en väldans massa folk.. Men men, det är sånt man får ta..:) 51 kr gick åt idag på mina fynd.

Kannan är Gustavsberg och designern är Sven-Eric Juhlin, helt ok skick och 20 kr gav jag.
Sen blev det en hel bunt pocketböcker! 10 st för 10 kr, och det var ganska schyssta och nya böcker. En kostade fem, så jag var ju tvungen att ta 10..:)

Juhlin kannaPocketböcker


Det här fick också följa med mig, frysklampar som är lite mindre, tänkte att de skulle passa bra till våra mini kylväskor. Och... en rockring! Ska sätta igång och träna direkt.:) 10 kr för rockringen och 5 kr st för kylklamparna.

Rockring

Kommentarer
Postat av: zizzi

gravidchock är sååå bra. :)

2009-07-10 @ 16:26:59
URL: http://blacknails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0