Igår

Igårblev det en sväng till en loppis i Huvudsta som jag tänkt kolla in ett tag. Tyvärr blev jag lite besviken, många saker var rätt dyra. Och det enda som jag fastnade för var två små små plåtburkar.. Såå söta! :)



Från Huvudsta rörde jag mig mot Sundbyberg, där jag besökte Myrorna, på jakt efter en klänning. Tog en sväng längs Sturegatan och hittade Stadsmissionens seccond hand och marknadsplats sundbyberg. Blev inget inhandlat på dessa ställen, inte för att jag inte hittade nåt jag ville ha, utan för att det jag ville ha var alldeles för fint och alltså också dyrt.

En kvinna på marknadsplatsen hade massor med fina prylar, kobra telefoner, fina burkar och fint porslin. Men som sagt, inte riktigt i min prisklass..

Kommentarer
Postat av: R-M

Hej!



Tack för att du tittade in till min blogg. Ser att du också är en burksamlare. Jag har mest inriktat mig på blå plåtburkar till mitt kök och då får man leta en hel del faktiskt. Men i veckan har jag faktiskt hittat en del gamla burkar. Jag har blivit lite inspirerad av Leila och ska ha specerier i burkarna så de måste vara ganska fina inuti!



MVH R-M

2009-08-08 @ 10:41:28
URL: http://mittegetbo.blogspot.com/
Postat av: Apoftel Mia

Älskar burkarna! :)

2009-08-10 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0