Ny soffa!

Har ju inte visat vår nya soffa! Köpte den förra helgen på Boom, lite av ett impulsköp, men vi har tidigare titta på att köpa ny soffa, men det blev så dyrt så vi la ner projektet. En dag förra veckan så åkte jag förbi en ny butik som jag inte varit inne i, så jag svängde in. :) Det fanns massa fina saker där, och till helt ok priser. Hittade en schysst soffa, det var sista exet så det var ett kanonpris på den. Jag drog med sambon dit senare på eftermiddagen och han gillade den också, så vi slog till! :)

Nu ska vi bara försöka bli av med gamla soffan och två fotöljer som inte behövs längre.


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Snygg soffa! Mycket bättre tyg än i våran, med facit i hand ;)



Hoppas loppisen gick bra idag, kram!

2010-05-15 @ 20:30:03
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0