Spånga + Sundbyberg

Igår skulle vi ha haft gruppabete i skolan, men jag fick ett sms på morgonen om att vi skulle ställa in. Vi är bara tre i gruppen och en kunde inte komma. Så då ställde vi in. Detta gjorde att jag inte hade så mycket att göra och vad gör man då..? Jo, sticker på loppis! :) Drog till Spånga och Sundbyberg.

I Sundbyberg blev det inget köpt, dock var jag väldigt sugen på ett gäng assietter, likadana som tallrikarna jag köpte för ett tag sen. Det vore ju superfint att ha likadana assietter! :) Men, de kostade 35 kr styck, alldeles för saftigt för mig!

I Spånga hittade jag följande:


Svart kulhalsband, 19 kr.


En Tavernatallrik, 10 kr.


Ett par helt nya salladsbestik, i kartong och plastade. Superfina! Såna här hade vi när jag bodde hemma, och jag hittade även en del i Grindtorp för ett tag sen. Den fick en kompis då mamma hade tre delar hemma..:) Men jag kunde inte låta bli dessa i sånt fint skick! :)

Kommentarer
Postat av: randiga tråden

Halsbanden är så fina, jag köper själv halsband på loppis.

2010-03-14 @ 08:00:08
URL: http://randigatraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0