Onsdagens fynd

Fick sådana vårkänslor härom dagen. Tog en promenad i stan efter skolan, solen sken och det var riktigt skönt. Så jag blev tvungen att köpa med mig tulpaner hem! :) Mysigt!
Men när jag kom hem märkte jag att jag inte hade några bra tulpanvaser.. Vaserna var alldeles för stora och det hade behövts två paket tulpaner för att det skulle ha funkat.

Därför tog jag en sväng till Grindtorp i onsdags, för att kika på nya vaser..:) Och det hittade jag!


Vårfint i vardgasrummet


Den gröna vasen kostade 10 kr, pga en nagg, men den syns inte när det är blommor i den. Den andra kostade 20 kronor. Nu har jag alltså två vaser för lite mindre blommor, tulpaner och påskliljor tex...


Fick också med mig två kulhalsband, tänkte att man även kan ha dem som armband.


En fin sjal med ränder. Tror den kommer funka bra i sommar..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0