Bakluckeloppisen

Ja, det blev en dag på bakluckeloppisen i lördags! Superfint väder hade vi hela dagen, fick lite färg i ansiktet också. :) Hur mycket bilar som helst var där! Lite för mycket tror jag, för det gick segt hela dagen, fick inte ihop så mycket pengar, men blev av med lite prylar iallafall. :)

Ett fynd gjorde jag ju såklart också, i bilen bredvid oss stod en trevlig kvinna som skulle flytta och därför var där och sålde grejer. I en av hennes lådor såg jag ett stativ sticka upp. Kikade på det och det såg riktigt fint ut, då kom killen som hade bordet mittemot och frågade om stativet var till salu och om jag inte ville ha det skulle han köpa det. Det avgjorde saken..:) Jag köpte stativet och fick det för 50 spänn. Känns som ett riktigt bra pris för ett stativ!

Ska foto det, så snart kommer det upp en bild också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0