Gröönt är skönt!

En grön klänning, såå cool! Den hägde på en skyltdocka, på Erikshjälpen i Spånga, när jag såg den. Gick förbi den några gånger innan jag bestämde mig för att prova den. Fick hjälp att ta av den från skyltdockan och begav mig till provrummet. Och, tro´t eller ej, men den passade perfekt! Då kunde jag ju bara inte låta bli, för den kostade bara 89 kr!

Jag har inte använt det än, och jag funderar på om man kanske skulle kapa den på längden och då göra den lite mer användbar, för hur ofta använder jag en långklänning..? Men vet inte om jag vågar..=)
Just nu hänger den på garderobsdörren och ger lite färg åt sovrummet.


Skulle vara kul att veta lte mer om den, typ närifrån den kan tänkas vara.





Kommentarer
Postat av: Brittis

När det gäller att sy om kläder prata m. ELLA HON ÄR DUKTIG O HJÄLPER SÄKERT TILL M. BÅDE IDEER OCH ATT SY.Du kan ju ge henne lite bet.

2009-06-15 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0