Det ryckte ...

Det ryckte lite i loppisnerven idag, så jag bestämde mig för att ta en sväng till loppisen har i närheten. Jag kom dit straxt efter fem, då de öppnar, och det var sååå mycket folk där! Insåg när jag gick in att de hade utförsäljning idag, 50% på det mesta i butiken! Gaah!

Såg en stol liknande den jag har sedan tidigare, men hann inte först till den..)=
Hittade också en astuff  "nätstol" i svart metall, men hade inga kontanter kvar och kunde därför inte få en lapp på den.. 50 kr kostade den, jag försökte mig på att åka hem och hinna tillbaka med pengar, men den var såklart såld när jag kom tillbaka..)=

Var mina kontanter tog vägen? Ska fota och visa, kommer upp senare!  Så nånting fick jag med mig från min loppistur!=)

Kommentarer
Postat av: Mattias Gröndahl

Få se på bilderna då, jag tycker ändå att mitt fynd va finast.

2009-06-11 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0