Slipsar m.m

Det är ju lite trist att sitta hemma när alla jobbar, så igår begav jag mig till Spång igen, har nog blivit min favoritloppis. Stort, frächt och ok priser.

Jag letade bland annat efter slipsar till sambon och det hittade jag 3 st som jag tyckte var fina. 20 spänn styck istället för 200 som nya kostar. :)




Sen hittade jag en lite babuscha docka, jag som hr sagt att det ittar man inte på loppisar..:) Det var en med tre delar och kostade 10 kr. Perfekt, nu har dockan jag har sedan tidigare fått en kompis!




Och, till sist, jag kunde inte lpåta bli att ta med denna hem, när den bara kostade 15 kr. Tyvärr saknades fästet till den, så om någon råkar ha ett fäste liggandes så hojta gärna till! :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0