Nytt..

Har funderat lite, och kommit fram till att bloggen inte enbart kommer att handla om mina fynd. För det är ju inte varje dag jag fyndar, tyvärr..:) Och det är väl lite roligare att läsa om det kommer inlägg lite mer regelbundet..? Så det kommer att bli en blogg med fina fynd och även annat som händer i min vardag! :)

Idag till exempel var jag på blodcentralen och bad om att få ge blod. Så, idag tog de lite blod att ta prover och så på, så om tre veckor ska jag dit igen.

På eftermiddagen har jag legat nere vid stranden och läst, såå skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Brittis

Ja det gör du rätt i, att skriva lite annat ochså.

Kram

2009-08-06 @ 18:52:29
Postat av: Mia

Apoftel? Kul att se dina fynd ;) Kram // Mia.

2009-08-07 @ 14:46:24
URL: http://Hemlig for now ;)
Postat av: Karro

En gång apoftel, alltid apoftel...! :)

Kul att du hitta hit!

2009-08-07 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0