Jobb!

Idag har jag jobbat hela dagen och ska jobba imorgon också. Det är skönt att ha något vettigt att göra på dagarna! Skadar ju inte att få in lite extra pengar heller..:)

I helgen fick jag hoppa in och jobba i lördags och i söndags var vi på kalas. Vi har fullt upp nu några helger framåt känns det som, sen börjar jag ju jobba söndagarna snart också. Och för att inte tala om skolan som börjar om 2 veckor. Det ska bli skönt att komma igång igen, börja på sista året. För till nästa sommar är jag färdigutbildad! Weeii!

Ska försöka skaffa fram lite litteratur innan det börjar också, har kikat runt lite och det verkar som att jag kan hitta det mesta begagnat, vilket betyder att jag sparar en del. Nya böcker är ju asdyra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0